Alla inlägg den 2 april 2009

Av Mollymys - 2 april 2009 21:30

Idag har det varit en lång dag. Känner mig lite ur form. Jag är inte så kvick i vanliga fall men idag har jag känt mig extra seg på nåt sätt. Nu ikväll när jag precis hade kommit hem, trött och hungrig, ringde dom från Telia och ville att vi skulle hoppa på nåt nytt program-paket på tv:n som skulle vara SÅÅ mycket bättre och billigare än det vi har. Orkade inte engagera mig utan lyssnade väl lite slött på det hon sa och sen när hon hade pratat klart och jag sa att jag inte var intresserad lät hon skitsur! Jag kunde sagt det till henne med en gång men dom maler ju på så att man inte får en syl i vädret. Ge upp säger jag bara! I morgon är jag i alla fall ledig och ska nog försöka vara ute i trädgården så att man får lite sol. Hoppas vädret håller i sig. 

Ovido - Quiz & Flashcards