Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Mollymys - 23 juni 2009 20:01

När jag vaknar en jobbdag så brukar jag alltid vara jättetrött!! Det tar liksom ett tag innan man piggnar till och kommer igång, men idag var det precis tvärtom. Jag var rätt pigg när jag vaknade och sedan blev jag bara tröttare och tröttare ju längre dagen gick...fast det är väl så det är ibland, vissa dagar känns det som att man skulle stannat kvar i sängen. Nu har vi i alla fall precis suttit ute och grillat, sommaren har ju kommit tillbaka så det gäller att passa på och njuta. Har bara fyra dagar kvar att jobba sedan blir det semester! Har inga bestämda planer mer än att det blir en liten tur till Göteborg, bo på hotell och mysa runt. Nu ska jag ta en kopp te gjord på blad från den fina ananassalvian som Patrik fick av syrran & co när han fyllde år, den har växt till sig och blivit riktigt stor.

Ovido - Quiz & Flashcards