Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Mollymys - 21 augusti 2009 21:18

Nu var det längesedan jag skrev i min blogg. Dom senaste veckorna har bestått av mycket jobb och bara några enstaka dagar ledigt. Det blir så i semestertider, när vissa har semester får dom som jobbar täcka upp. Nu är jag i alla fall ledig i fyra hela dagar med början idag! Även om dagen har bestått av städning och tvätt så är det skönt att vara hemma och slippa ge sig iväg. När jag hade städat plockade jag blommor, tog lite av varje som fanns i trädgården och tänka sig, det blev en bukett som precis matchade gardinerna i köket med vitt, rosa, grön och orange. Sedan hade vi tänkt börja spånta (eller heter det sponta?) taket på vårt uterum i eftermiddag men regnet höll sig inte borta så det blev inget med det. Vi håller tummarna att det håller uppe i morgon i stället...

Ovido - Quiz & Flashcards