Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Mollymys - 12 maj 2009 18:53

I morse när jag kom upp var det frost i gräset! Termometern visade visserligen på +2 men den sitter ju intill väggen så där är det ju varmare. Lite trist med sådana bakslag men det brukar väl alltid bli något och blommorna verkar ju inte ha tagit skada. Igår var det fullt upp, tvättade och fixade lite hemma först. Sedan åkte jag till mamma och pappa och kollade på deras nya fina utemöbler. När jag kom hem fixade jag lite mat och sen gick jag och sambon ut och la lite sten...eller inte så lite förresten. Patrik hade gjort det värsta förarbetet och grävt upp den gamla trasiga och sneda kantstenen så det var i princip bara att placera ut naturstenen. Svärfar har ett hemligt ställe där man kan plocka hur mycket som helst! Så här blev det.

Ovido - Quiz & Flashcards