Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Mollymys - 18 maj 2009 20:10

Här kommer en liten överdos med kattbilder som jag tog när jag höll på att städa i fredags. Sally tyckte det var jätteroligt att leka tittut bland mattorna medan Molly som är lite äldre och klokare kopplade av i gräset. Katter är så galet roliga!

Av Mollymys - 18 maj 2009 19:49

Har precis kommit in, som vanligt är det svårt att slita sig när det är så här fint väder men det började bli lite kyligt. Vi satt ute och grillade hamburgare nu i kväll och sedan planterade jag en massa små dorotea-blommor som jag fått av mamma. Helgen som gick bestod mest av jobb och kalas. I lördags fyllde nämligen min kusin 30 år! Det var mycket trevligt, kul att se alla små kusinbarnen också, dom växer och står i. Just nu är sambon är och lämnar min bil på verkstan, den har börjat låta lite knarrig och konstig i stötdämparna...det är där jag tror att det kommer ifrån i alla fall, det konstiga lätet. Så i morgon får jag köra skrutten till jobbet, men det ska nog gå bra.

Ovido - Quiz & Flashcards