Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Mollymys - 25 januari 2009 20:41

...det blev en tur till Ikea igår. Vi köpte en torkställning och en arbetsbänk till tvättstugan, blev kanonbra! Vi hittade ingen matta till vardagsrummet men det blev lite andra smågrejor. Källaren är typ klar, så skönt...fast vi har pannrummet och ett badrum kvar där nere men vi får vänta med det tills vi inte har så mycket pellets hemma. Vi skulle till Clas Ohlsson också och lämna tillbaka en fjärrkontroll som inte funkade. När vi var på väg dit gick vi förbi Indiska, då såg jag en likadan blus/tunika/klänning som jag köpte i somras (som jag älskar) fast i en annan färg så jag gick in och köpte den, den e så fin. Idag har jag sytt gardiner till källaren och nu ska vi kolla på "Million dollar baby".

Ovido - Quiz & Flashcards