Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Mollymys - 31 januari 2009 21:35

...är det någon som är intresserad av spöken (jag vet, jag har snöat in lite på det men i alla fall) så gå in på min syrras blogg. Där har hon skrivit ner ett par superläskiga historier som hon har varit med om! Det var bara det jag ville tillägga.

Av Mollymys - 31 januari 2009 21:14

Idag har jag jobbat. Hade i och för sig gärna varit ledig men när jag kom hem hade Patrik städat och det var ju skönt att slippa. Sen beställde vi köpemat, Mix grill med klyftpotatis. Annars har jag mest tagit det lugnt, det blev lite luffarslöjdande framför "Miss secret agent". Lägger in bild på resultatet i morgon. Nu ska jag se "Miss secret agent II" och sen är det nog läggdags så man orkar jobba i morgon med.

Ovido - Quiz & Flashcards