Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Mollymys - 30 januari 2009 21:15

I kväll gjorde vi tacopaj, sallad, och guacamole. Både jag och sambon älskar guacamole. Så i sista stund bestämmer vi oss för att värma lite vitlöksbröd till maten också. Vi var jättehungriga, maten var god och slank ner fortare än kvickt. Så ungefär en halvtimme efter att vi hade ätit kollar jag ut i köket och får se en sambo som står och tittar in i kylskåpet och ser ut som att han sålt smöret och tappat pengarna. "Har du inget snus hemma?" sa jag. "Nä, ännu värre (och då kan jag säga att det är få saker som är värre än när han inte får snus), vi har glömt guacamolen!" Gissa om vi blev besvikna, får väl äta den i morgon i stället...


Kollade precis på min omröstning, det visade sig att alla som hittills röstat tror på spöken! Kanske bloggare är en vidskeplig skara? Hur som helst, rösta på så får vi se hur det slutar!

Ovido - Quiz & Flashcards