Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Mollymys - 4 februari 2009 21:01

Idag blir det min egen variant på Rix Morronzoo:s "Hissa och dissa". Jag börjar med dissningen. Jag har bara en dag kvar att jobba den här veckan, och det är ju skönt med en kortvecka. Enda smolket i glädjebägaren är att jag ska till tandläkaren på fredag. Jag ska laga ett hål. Bedövning får jag så själva borrandet är inte så farligt. Värre är det med den där läskiga vita sug-grejen, den som ser ut som en snurra, vet inte vad den kallas men det gör ju så ont när den sitter där och skaver. Och ingenting kan man göra när man ligger där med munnen full av grejer. Borde det inte gå och uppfinna nåt smartare och skönare? Den vill jag verkligen dissa!


Nu till hissningen som är apelsiner! Finns det nån godare frukt? Jag tror inte det, inte så här års i alla fall. Söta och saftiga ska dom vara. Det finns en Super 8 film med mig när jag är ungefär ett år. Där sitter jag och sölar i mig apelsin med hela ansiktet, så jag har nog alltid gillat dom. Så nu ska jag gå och kolla på Efterlyst och till det tar jag självklart en apelsin!

Ovido - Quiz & Flashcards