Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Mollymys - 6 februari 2009 12:04

I min städiver började jag röja i vårt städskåp/soprum. Det har sett ut som "kom och hjälp mig" sedan vi renoverade köket för ett år sen, allt som man inte visste var man skulle göra av åkte in där. Drömmen är att det ska bli en välbehövlig klädkammare där i stället...men det känns rätt långt borta. Varför sparar man 10.000 plastpåsar? Nä, bäst jag skyndar mig att fortsätta annars kommer inte sambon in genom dörren när han kommer hem.

Av Mollymys - 6 februari 2009 10:51

Så var det äntligen fredag igen! Var så trött igår när jag kom hem så jag orkade inte skriva nåt och idag sov jag länge, ända till nio. Det var så skönt! Nu är frukosten avklarad så nu ska jag försöka röja lite här hemma innan det är dags att bege sig till tandläkaren. Sen blir det fika hos en kompis och ikväll ska vi göra världens godaste tomat och baconpaj. Och vem vet, det kanske blir en flaska vin till pajen för Patrik har äntligen vunnit på vinlotteriet på sitt jobb och vi har åtta flaskor att vänta! Några bilder på sötekisarna kommer här.

Ovido - Quiz & Flashcards