Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Mollymys - 10 februari 2009 18:54

Då var det redan tisdag, i morgon är det lillelördag och sen är det snart helg igen :) Idag fick jag köra med Patriks bil till jobbet för han skulle tvätta min på hemvägen. Den är lite skruttig men den går som en klocka så det gick bra, och i morgon får jag köra och stajla med en rentvättad blå pärla. Det ska bli kul för jag brukar normalt sett ha den skitigaste bilen på jobbet, men så är jag också en av dom som kör längst varje dag (vi skyller åtminstone på det, det kan också bero på att tvätta bilen är bland det tråkigaste som finns). Nu har vi precis klämt i oss lite spagetti med pastasås, kisarna ligger och sover i varsitt hörn och jag ska börja på en ny bok; "Påven Johanna"...ska vara riktigt bra har jag hört.

Ovido - Quiz & Flashcards