Alla inlägg under februari 2009

Av Mollymys - 2 februari 2009 18:26

Snödropparna är på väg! Var tvungen att flytta dom i höstas när vi grävde dränering, innan hade vi mängder precis intill huset på framsidan men jag delade upp dom så nu har vi snödroppar lite varstans i trädgården. Jag hade krokusar intill huset också men dom kommer jag inte ihåg var jag planterade så det får väl bli en överraskning. Idag blev det fika hos mamma och pappa...fastlagsbullar! Jag ser nog snart ut som en semla själv, men dom e ju så goa

Av Mollymys - 2 februari 2009 10:13

Jo idag är man som sagt ledig (vissa har det bra eller hur). I morse när sambons klocka ringde så trodde jag det var min, fattade inte varför den fortsatte ringa hur mycket jag än tryckte på den. Jag somnade i alla fall om och drömde...att jag hade fått påssjukan!!? Jag undrar var man får allt i från, vad jag vet så är man väl vaccinerad mot den sjukdomen men vad bryr sig ens undermedvetna om det. Idag är det kallt och blåsigt ute men solen tittar fram emellanåt. Ska gå ut och hänga upp nya talgbollar till fåglarna och kanske kanske hittar jag en snödroppe någonstans, hoppas det.

Av Mollymys - 1 februari 2009 18:20

Då var helgen snart över för den här gången. Fast jag har jobbat och är ledig i morgon så det känns nästan som fredag idag. Patrik har lagat lasagne som står i köket och väntar på att bli uppäten, jag är vrålhungrig så jag ska snart kasta mig över den. På hemvägen köpte jag fastlagsbullar som vi ska ha till efterrätt...mums :) Så kommer den utlovade bilden på resultatet av gårdagens trådslöjdande.

Ovido - Quiz & Flashcards