Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Mollymys - 9 mars 2009 19:17

Ny vecka, nya friska tag...eller? Tycker mer att det känns som om man skulle vilja gå i ide någon månad till tills våren kommer på riktigt, det är ju bara kallt hela tiden! Vi ska kolla på Rallybrudar nu och så ska jag koka lite te och smaka på min nybakade chokladsockerkaka. Vet inte om den är god för det var ett nytt recept jag hittade i en tidning, men den slinker väl ner. Fast en gång fick jag för mig att jag skulle baka "matmuffins". Det verkade som en bra idé när jag läste receptet, nyttiga skulle dom vara (där någonstans borde jag väl ha anat oråd) och mer som bröd än kakor. Jag vispade och gick an, lite morötter här och lite nötter där...fy för in i rackarns vad äckliga dom blev! Helt oätliga faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards