Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Mollymys - 16 mars 2009 21:55

Idag har jag varit ledig, det är faktiskt rätt skönt att vara ledig när man vet att de flesta andra jobbar. Även om det innebär att jag får jobba ibland när de flesta är lediga (som i helgen), det är ju mindre roligt men det får gå. Det är rätt hemskt egentligen, hur man lever för de lediga stunderna; helger, semester, lediga dagar osv. Som om man inte lever när man är på jobbet... och ändå är man där en så stor del av sitt liv. Fast så är det väl för de flesta kanske? Har hur som helst inte gjort nåt speciellt idag, bara diskat, tvättat och fixat och donat lite. Jag tvättade bl a vårt blå-vit-randiga sofföverdrag så nu åker det snart på, det är lite somrigare än det beiga som vi har nu. I kväll lagade jag lasagne och Patrik gjorde sallad, det smakade bra. Nu ska jag gå och borsta gaddarna sedan är det dags att hoppa i loppelådan.

Ovido - Quiz & Flashcards