Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Mollymys - 20 mars 2009 19:46

Idag har det blivit lite hemmafix och en tur ner till stan. Nu vankas det strax fläskfilé och potatisgratäng med MYCKET vitlök! Sambon sitter och lyssnar på gamla skivor, just nu är det ZZ Top på hög volym så jag hör knappt vad jag tänker men det svänger i alla fall. När vi flyttade ihop fick vi dubletter av två skivor, det var Alanis Morisette och The Eagles som båda hade. Nu har jag faktiskt hittat en hel del som jag gillar bland hans musik, här är ett smakprov. Lite tråkig video men låten är bra!

Av Mollymys - 20 mars 2009 10:41

Glassen jag skrev om var jättegod, med kaksmulor i precis som cheesecake! Enda felet var att paketet var alldeles för litet för den tog slut i ett nafs. Här kommer ett klipp med en ung Lars Winnerbäck, kul att se.

Ovido - Quiz & Flashcards