Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Mollymys - 14 mars 2009 18:54

Oj vad dålig jag har varit på att skriva dom sista dagarna. Får skylla på att jag har varit trött plus att jag har haft fullt upp med annat. I dag har jag jobbat, det var jättemycket att göra så jag känner mig helt färdig nu. Det blir tv-soffan och melodifestivalen som gäller nu i kväll. Som jag skrivit innan så tog vi ju bort all jord kring huset i höstas och la dit grus i stället. Jag grävde upp alla krokuslökar som stod intill huset men när jag var ute och gick en sväng i trädgården igår så hittade jag den här! Fråga mig inte var jag har planterat alla dom andra lökarna. Det kan t o m vara så att jag glömt att gräva ner dom helt och hållet, dom har i alla fall inte dykt upp än så länge. Men den här verkar i alla fall vara en riktig liten överlevare!

Ovido - Quiz & Flashcards