Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Mollymys - 22 mars 2009 19:19

Har precis klämt i mig fyra små rätter från kinakrogen, supergott och man blir verkligen proppmätt ändå åt jag inte upp allt. Och så har vi kollat på "Music and lyrics" med Hugh Grant och Drew Barrymore, kul! Igår hade vi spelkväll här med kompisarna. Vi spelade monopol och Chicago och jag kom sist i allt men det gör inte så mycket, det är roligt att bara träffas och umgås lite ibland. Idag har det inte hänt så mycket mer än att sambons föräldrar var här och fikade i eftermiddags. Sen har jag målat lite på en tavla med äpplen på som jag började på för rätt länge sedan, jag körde fast lite mitt i men nu känns det som att den snart är klar. Senare i kväll blir det nog till att kolla på Beck och fortsätta ta det lugnt tror jag...

Ovido - Quiz & Flashcards