Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Mollymys - 17 mars 2009 19:26

...har ju glömt att berätta att vi har bokat en resa! Först var det meningen att vi skulle åka till Skottland, sedan var vi inne på Tyskland men nu har vi bestämt att det blir en weekend-resa till Polen i början av maj. Att det blev just Polen beror nog mest på att vi var lite sent ute och mycket var uppbokat redan, men jag tror där är fint och det ska bli jättekul!

Av Mollymys - 17 mars 2009 19:19

Idag var det ljust när jag vaknade kl 6.15 och ljust när jag kom hem kl 17. Så himla skönt! När jag kom hem åkte vi ut till havet och gick en sväng, det var jättefint och blåste som bara den så vågorna gick höga. Hittade ett konstverk som naturen skapat, ser ut lite som ett sjöodjur tycker jag. Fyndade även en sko av prima kvalitet med stålhätta och allt. Man blir glad av havet!

Ovido - Quiz & Flashcards